Thursday, July 19, 2007

fajar seluas angkasa

Segala catatan ada di sini: http://www.fajaril.net/

4 comments:

Faisal Tehrani said...

Salam,
Semua buku tempahan sdr sudah diautograf! Moga2 baik untuk semua.

fajar said...

Salam,
Terima kasih.

zen non said...

Salam bro.fajar,
terima kasih untuk komentar yang menggalakkan.
Insya Allah, ada lagi..selalu la melawat yer.

Aku baru je jumpa blog ko lepas diumumkan dalam
blog mrsm9495. Dulu-dulu pernah tengok, tapi dah terlupa.Tapi blog budak2 lain dah tak aktif.

Apapun, di kesempatan pertemuan ini aku nak minta maaf kalau dulu kat sekolah aku pernah ada buat salah kat ko dalam apa jua situasi.

Apa kabar Scotland? Sejuk tak? Harap2 ko baik-baik sahaja sekeluarga. Aku teringin gak nak jadi babysitter ko, tapi dah ada tanggungjawab la..hehe..nak kena budak2 tuition aku, so, takleh nak pegi mana2 dah.

Wassalam.

Bunga Rampai said...

Salam,

Menghargai kunjungan anda ke blog saya.

Masih menimba ilmu di UK?

Salam kenal :)